projecte Gaudi


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

premis!




Com podeu veure en aquestes fotos estem molt contents,i es que acabem de guanyar els nostres diplomes per fer una bona feina a classe!
El millor de tot és que continuem treballant tan bé continuarem guanyant premis durant tot l'any.Què bé!!!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Feinetes




Com podeu veure,encara que ens agrada molt jugar també tenim moments en que estem concentrats en la feina.Aqui estem jugant als "super-observadors" que ens ajuda a millorar l'atenció i la memoria
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

un bloc per a tots



Hola atothom!
espere que gaudiu molt del bloc, en ell podeu consultar tota mena d'informació sobre les coses que fem a l'escola.
També espere que disfruteu molt veien les nostres fotos.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

BENVINGUTS A PRIMER

Estimats pares i nenes:
Comencem aquest nou curs amb molta il.lussió i ganes d'apendre .Enguany treballarem de valent i també ens divertirem molt.
Tenim moltes coses a fer endavant!
Una abracada
Mari Carmen.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS