Com podeu veure en aquestes fotos estem molt contents,i es que acabem de guanyar els nostres diplomes per fer una bona feina a classe! El millor de tot és que continuem treballant tan bé continuarem guanyant premis durant tot l'any.Què bé!!!
Com podeu veure,encara que ens agrada molt jugar també tenim moments en que estem concentrats en la feina.Aqui estem jugant als "super-observadors" que ens ajuda a millorar l'atenció i la memoria
Hola atothom! espere que gaudiu molt del bloc, en ell podeu consultar tota mena d'informació sobre les coses que fem a l'escola. També espere que disfruteu molt veien les nostres fotos.
Estimats pares i nenes: Comencem aquest nou curs amb molta il.lussió i ganes d'apendre .Enguany treballarem de valent i també ens divertirem molt. Tenim moltes coses a fer endavant! Una abracada Mari Carmen.
ESTIMATS PARES I ALUMNES: US INFORMEM QUE L'ENTREGA DE NOTES SERÀ EL PROPER DIA 24 DE JUNY DE 8 A 11 H.
US PODEU APUNTAR PER RESERVAR TORN A LES GRAELLES QUE HI HA EXPOSADES A L'ESCOLA.
SI NO PODEU ACUDIR EN AQUESTA DATA, US PREGUEM QUE US POSSAU EN CONTACTE AMB LA TUTORA.
MOLTES GRACIES!
DEURES
ES MOLT IMPORTANT QUE PRACTIQUEU CADA DIA LA LECTURA.
EN MATES : LES RESTES PORTANT ES IMPORTANT QUE LES REPASSE-HO A CASA.
TAMBÉ HEM ESTUDIAT LES TAULES DE MULTIPLICAR.