Treballem el projecte dels animals



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Visita al museu etnologic i al Puig de Missa



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Feliç dia de la mare!!!




Estimades mamas!
Esperam que el regal en forma de petit cossiol ,pintat pels vostres fills amb molta il.lussió,inspirant-se en el quadre de Kandinsky ," Altre peix", us hagui agradat.
Moltes felicitats en el vostre dia!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

sant jordi 2011




Aqui teniu una mostra de les diferents activitats que varem poder compartir durant la jornada de portes obertes del dia de sant jordi.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Músics de les illes

Avui enriquim el nostre blog amb la força de la música!
Us convide a disfrutar de dos meravellosos músics: el mallorquí Joan Pau Aguiló i l'eivissenc Marcos Penschow. Joan pau ha segut professor de guitarra clàssica al conservatoris de Mallorca, Menorca i Eivissa i ens emociona amb tres peces meravelloses "cavatina", "asturias" i "preludi"; mestre que Marcos ,cantant professional i una de les millors veus de la nostra illa,ens interpreta el tema "Entra en mi vida".
Gaudiu molt!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

"giramón" : una activitat del fons pitïus de cooperació



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

jornades esportives municipals abril 2011



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Continuam traballant amb l'obra de Kandinsky " tou i dur"



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

CARRERA DE CÀLCUL MENTAL



Aqui tenim ja als nostres primers guanyadors del nostre joc de càlcul mental! Enhorabona a Quique i a Gerard. Però aqui no acaba tot continuarem jugant encara més aixi que tothom podra tindre ocasió de guanyar el seu diploma de " Campió de càlcul mental".continueu practicant a casa i anim a tothom!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Jornada de portes obertes nadal 2010



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Mostra de nadales: la nostra nadala:"El burrito sabanero"



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

El bosque encantado

A l'auditori de santa eulària hem pogut gaudir de l'obra "El bosque encantado" , un espectacle en que es vbarrejaven el teatre i el ball flamenc.Ens ho vam passar molt bé!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS