Dins del projecte d'art de Gaudi , vam col.laborar amb la decoració de nadal del centre fent una xemeneia d'estil "gaudinià" a més de diversos murals pels passadissos.
ESTIMATS PARES I ALUMNES: US INFORMEM QUE L'ENTREGA DE NOTES SERÀ EL PROPER DIA 24 DE JUNY DE 8 A 11 H.
US PODEU APUNTAR PER RESERVAR TORN A LES GRAELLES QUE HI HA EXPOSADES A L'ESCOLA.
SI NO PODEU ACUDIR EN AQUESTA DATA, US PREGUEM QUE US POSSAU EN CONTACTE AMB LA TUTORA.
MOLTES GRACIES!
DEURES
ES MOLT IMPORTANT QUE PRACTIQUEU CADA DIA LA LECTURA.
EN MATES : LES RESTES PORTANT ES IMPORTANT QUE LES REPASSE-HO A CASA.
TAMBÉ HEM ESTUDIAT LES TAULES DE MULTIPLICAR.
0 Response to "Preparem la decoració de Nadal"
Publica un comentari a l'entrada